بيقوللك النماركيين ...........................؟؟ - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         تفسير سورة الفاتحة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 12 - عددالزوار : 851 )           »          قصة النسخ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 43 )           »          غزوة أحد: نصر أم هزيمة؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 22 )           »          الإنفاق على النفس بنية التعفف والتقوي (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 18 )           »          شرح أسماء الله الحسنى المسألة الأولى المعنى العام لاسمي [الله، الإله] (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 17 )           »          دعاة الفتنة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 19 )           »          "فطل" مشروع بلا تكلفة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 18 )           »          ساعة العسرة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 13 )           »          عندك رحمة... فكن رحيما (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 20 )           »          المراقبة سبب في حسن العبادة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 21 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > القسم العلمي والثقافي واللغات > ملتقى الشعر والخواطر
التسجيل التعليمـــات التقويم

ملتقى الشعر والخواطر كل ما يخص الشعر والشعراء والابداع واحساس الكلمة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-05-2006, 11:05 PM
الصورة الرمزية كريـــ2ـــم
كريـــ2ـــم كريـــ2ـــم غير متصل
قلم مميز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2005
مكان الإقامة: ||+=( مصر ما فى غيـــرهــــا )=+ ||
الجنس :
المشاركات: 873
الدولة : Egypt
افتراضي بيقوللك النماركيين ...........................؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم
بيقوللك الدنماركيين """ احنا مش غلطنين
دى حرية رأى وتمثيل """ ازاى دا رسولنا الكريم
معرفش دا برطو تفكير """ بس احنا مش سكتين
ولو رحتو فين مش سيبين """ حتى انتو كمان بتألسو على دين المسلمين
لالالا مش سكتين """ حسبنــا من هنــا ليوم الدين
احنا عندنا دين والحمدالله """ بس بس انتوا أعوذ بالله
بس لو تعرفو من هو رسول الله """ مكنتوش عملتوا كدا فينا ودا ميرضيش الله
يا أيها الاوغاد يا معتهوين """ ها قد جائكم المسلمين
نحن عباد الله وبه مدافعين """ ولو حدا فى سبيل الله مجاهدين
بس لو مكنتش المسافة طويلة """ لكنتم الان فى قبوركم خائفين فيها
وان شاء الله سنسحق كل من """ عدو الله ورسوله الشريف الكريم

أخوكم فى الله كريم (( جميع الحقوق محفوظة ))((ولا يقبل بأى تغير فيهــا وشكراا ))
__________________
:: فالله خير حافظاً وهو أرحم الراحمين ::
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 07-05-2006, 12:34 AM
الصورة الرمزية لؤلؤة المنتدى
لؤلؤة المنتدى لؤلؤة المنتدى غير متصل
مشرفة
 
تاريخ التسجيل: Dec 2005
مكان الإقامة: lebanon
الجنس :
المشاركات: 3,272
الدولة : Lebanon
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم
نحن عباد الله وبه مدافعين """ ولو حدا فى سبيل الله مجاهدين
كلمات قيمة ورائعة
وحقيقة عبرت اخي عما في قلبي
مشكور وبارك الله بك
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 07-05-2006, 08:52 PM
الصورة الرمزية كريـــ2ـــم
كريـــ2ـــم كريـــ2ـــم غير متصل
قلم مميز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2005
مكان الإقامة: ||+=( مصر ما فى غيـــرهــــا )=+ ||
الجنس :
المشاركات: 873
الدولة : Egypt
افتراضي

شكراا للك أختى ولكل الاعضاء وشكرااا
__________________
:: فالله خير حافظاً وهو أرحم الراحمين ::
رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

🤍 قناة "وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ" 🤍


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2026, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 54.33 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 51.76 كيلو بايت... تم توفير 2.57 كيلو بايت...بمعدل (4.73%)]