|
|||||||
| ملتقى مشكلات وحلول قسم يختص بمعالجة المشاكل الشبابية الأسرية والزوجية |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#6
|
||||
|
||||
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الحمد لله انك تقبلتى كلماتى لك وكنت اظن انك لن تتقبليها المهم اختى انتى قلتى انك مش بتعرفى تقولى كلام معسول عموما دى مش مشكلة المشكلة فى انك مش بتعوضى النقص ده بالمعاملة المعسولة وفى الاخر بتقولى بستحى من زوجى !!! شوفى حبيبتى كلنا اتعرضنا لمشاكل فى حياتنا الزوجية واتعلمنا منها حاجات كتير وكان لازم نتنازل عن حاجات كتير علشان نعيش ونربى اولادنا يعنى ما تفتكرى انك الوحيدة فى الحياة اللى بتعانى من مشاكل مع زوجها وانتى ادرى واحدة بزوجك وعارفة ايه اللى ممكن يرجعه تانى ليكى اعملى كل اللى تقدرى عليه من كلام او (حركات ) وما تتكسفيش لو فضلتى مستحية كدة عمرك ما هتغيرى زوجك وهتفضلوا كل واحد فى غرفته لوحده انا ماعرفش اعلمك الكلام لان الكلام ده مش بيتعلم الكلام ده بيتحس وبيقال اوعى تفتكرى انك لو اتكلمتى مع زوجك كلام كويس وبحنية هتقلى فى نظره بالعكس صدقينى هو هيحبك اكثر وهيعرف انك محتجاله وبتحبيه ولسة عايزاه وأظن ان الشيخ الفاضل ابو البراء قال لك بعض ما ينتظره الزوج من زوجته فاعرفى احتياجات زوجك وحقوقه وواجباتك تجاهه واعمليها وماتقوليش انا ما بعرفش ابدأ اتعلمى تبدأى بالحلو مثل ما بدأتى بالسيئ
__________________
![]() وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء ![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| افعل أو لا تفعل | شهيد الإسلام | الملتقى الاسلامي العام | 6 | 05-04-2012 01:47 PM |
| مادا تعني هده الجملة ..... استفسار | عائد الى الوطن | استفسارات واقتراحات وطلبات الأعضاء | 2 | 20-02-2007 05:43 PM |
| قصة :: وداعــــــــ مايا ــــــــــا :: مؤثرة جدا | الغريب | ملتقى القصة والعبرة | 84 | 15-02-2007 03:56 PM |
| ماذا افعل | almsri_2 | من بوح قلمي | 7 | 23-11-2006 10:33 PM |
|
|
|
Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour |