#@# اتنين مبيسمعوش ((خش واقرا الحوار))#@# - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         تفسير سورة الفاتحة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 12 - عددالزوار : 852 )           »          قصة النسخ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 43 )           »          غزوة أحد: نصر أم هزيمة؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 22 )           »          الإنفاق على النفس بنية التعفف والتقوي (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 18 )           »          شرح أسماء الله الحسنى المسألة الأولى المعنى العام لاسمي [الله، الإله] (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 18 )           »          دعاة الفتنة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 19 )           »          "فطل" مشروع بلا تكلفة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 18 )           »          ساعة العسرة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 13 )           »          عندك رحمة... فكن رحيما (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 20 )           »          المراقبة سبب في حسن العبادة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 21 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > استراحة الشفاء , قسم الأنشطة الرياضية والترفيه > الملتقى الترفيهي
التسجيل التعليمـــات التقويم اجعل كافة الأقسام مقروءة

الملتقى الترفيهي ملتقى الابتسامة والمسابقات والالعاب الترفيهية الهادفه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 27-07-2009, 07:29 PM
مسلم وافتخر مسلم وافتخر غير متصل
عضو مشارك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
مكان الإقامة: السعودية
الجنس :
المشاركات: 45
الدولة : Saudi Arabia
Cool #@# اتنين مبيسمعوش ((خش واقرا الحوار))#@#

الحوار :



الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟



الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان



الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطار



الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمة



الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفين



الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهش



الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشر



الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هادي



الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلة



الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعان



الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتور



الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد الباب



الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترم



الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟



الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟



الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطير



الأول : لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غالي



الثاني: خالي.. انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السن



الأول : الجن .. نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟



الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه . عايز تولع؟



الأول : أدلع ! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنيا



الثاني :يقبضوا عليا !! ليه !؟



الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، (يدفعه من القميص) روح اشتغل شغلة تاكل منها عيش



الثاني : خيش!! والله ده صوف انجليزي



الأول: بنتك زيزي!!! ربنا يخلي... 0



الثاني : أنتاج محلي .!!!! ده مستورد



يمر شاويش من بتوعنا ... يلفت انتباهه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!! 0



الاثنين: ايوة يا شاويش ...احنا بتوع الأتوبيس



الشاويش :! نهاركم مش فايت .... جواسيس !!! قدامي على القسم يا أطبش منك له له
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 27-07-2009, 09:45 PM
منةمحمود منةمحمود غير متصل
عضو متميز
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
مكان الإقامة: مصر
الجنس :
المشاركات: 425
الدولة : Egypt
58 58 رد: #@# اتنين مبيسمعوش ((خش واقرا الحوار))#@#

بارك الله في عمرك وأضحك الله سنك


الحمد لله على نعمة السمع
إيه . الطمع . ده صفة وحشة خالص
بطاطس . أنت عاوز تروح سوق الخضار
الحمار . كان عندنا في البلد بركب عليه زمان
البتنجان . أنتوا حتطبخوا إيه بالضبط .


أيه رأيكم في إضافتي ده ؟
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 27-07-2009, 11:32 PM
الصورة الرمزية رواد الغد
رواد الغد رواد الغد غير متصل
قلم فضي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2006
مكان الإقامة: بلاد الله الواسعة
الجنس :
المشاركات: 3,966
الدولة : Palestine
افتراضي رد: #@# اتنين مبيسمعوش ((خش واقرا الحوار))#@#

بارك الله فيك
__________________

******
رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

🤍 قناة "وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ" 🤍


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2026, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 56.61 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 54.10 كيلو بايت... تم توفير 2.51 كيلو بايت...بمعدل (4.43%)]