كرسي التحقيق مع الاخت " ام نور " - الصفحة 2 - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         حدث في مثل هذا اليوم ميلادي ... (اخر مشاركة : أبــو أحمد - عددالردود : 5329 - عددالزوار : 2730155 )           »          إشــــــــــــراقة وإضــــــــــــاءة (متجدد باذن الله ) (اخر مشاركة : أبــو أحمد - عددالردود : 4934 - عددالزوار : 2079203 )           »          تفسير سورة الفاتحة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 12 - عددالزوار : 902 )           »          قصة النسخ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 64 )           »          غزوة أحد: نصر أم هزيمة؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 55 )           »          الإنفاق على النفس بنية التعفف والتقوي (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 50 )           »          شرح أسماء الله الحسنى المسألة الأولى المعنى العام لاسمي [الله، الإله] (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 54 )           »          دعاة الفتنة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 35 )           »          "فطل" مشروع بلا تكلفة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 33 )           »          ساعة العسرة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 22 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > استراحة الشفاء , قسم الأنشطة الرياضية والترفيه > استراحة الشفاء , وملتقى الإخاء والترحيب والمناسبات > كرسي التعارف
التسجيل التعليمـــات التقويم

كرسي التعارف قسم يختص باختيار اعضاء وطرح الاسئلة عليهم للتعرف على شخصيتهم عن قرب

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 27-11-2006, 05:43 PM
الصورة الرمزية ام نور
ام نور ام نور غير متصل
.............
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: القاهرة
الجنس :
المشاركات: 2,560
الدولة : Egypt
59 59

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


اختى الغاليه
ام نور

الف الف مبروك حبيبتى على الكرسي

الله يبارك فيكى حبيبتى بس ده مش محتاج مباركة .. محتاج مواساة



وان شاء الله تخرجى سليمه بدون اصابات

يارب
وده فرصه جميله نتعرف فيها على شخصيه اجمل ما شاء الله

ربنا يخليكى يارب انتى اجمل

ربنا يوفقك
ويوفقك لما يحب ويرضاه

وانا مريت ابارك بس والاسئله ان شاء الله قادمـــــــــــــه
لا تقلقى او لا تفرحى احسن
موفقه حبيبتى

فرحتينى فعلا بمرورك الجميل الحلو اوى ده
وخليكى حلوة كدة لأخر التحقيق وبراحة عليا

__________________
وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء
لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء



  #2  
قديم 29-11-2006, 03:02 PM
الصورة الرمزية أبــو أحمد
أبــو أحمد أبــو أحمد غير متصل
مراقب الملتقيات
 
تاريخ التسجيل: Dec 2005
مكان الإقامة: صــنعاء
الجنس :
المشاركات: 27,475
الدولة : Yemen
افتراضي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف الف الف مبرووك اختي ام نور جلوووسك على الكرسي ولو جاااءت متاخرة

ان شاء الله تكوني مرتاحة على الكرسي ومافي ضغط كبير

ان شاء الله اسئلك بعض الاسئلة الخفيفة

يلا نبداء

كيف الحاااال ان شاء الله بخير؟؟؟؟

ماذا يعني لك منتدي الشفاء تكلمي عنة في سطور ؟؟

* كم عضو عرفتية على المنتدي ؟؟

* ماهو الشي الذي لا يعجبك ويعجبك في هذا المنتدي ؟؟

* بما انك مشرفة قسم مشكلات وحلول ما هي المشكله الي وجهتك في هذا القسم ؟

* ما هو الموضوع الذي اثار غضبك في قسمك وفي المنتدي بشكل عاام ؟؟

* كيف تم اختيارك مشرفة على هذا القسم ؟؟

* وكما يبدو بنك تجعلي ظهورك في المنتدي متخفي ما السر من وراء هذا التخفي ؟؟

* هل لك اقربا في هذا المنتدي ؟؟

* كم شخص في الشارع كلمتة عن موقع الشفاء ؟؟

* ماهي الوجبة الي عملتيها وندمتي على عليها ؟؟

ما افضل اكلة عندك ؟

ماذا تعني لك كلا من :

السماء
الصفاء
الشفاء
السعادة
الحب
الاخوة
الصدق

* عرفينا عن شخصك الكريم وطبيعتة في سطور ؟؟

* هناك مضايقات من اهلك عند دخولك على النت ؟؟


وفي الاخير

ما هو اصعب واحرج سؤال الي حد الان ؟؟

ان شاء الله ما تكون اسلتي ثقيلة عليك

ووفقك الله الي ما يحبة ويرضااه

اخوكم امير الروح
__________________
__________________
أَلاَ بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

  #3  
قديم 29-11-2006, 05:33 PM
الصورة الرمزية ام نور
ام نور ام نور غير متصل
.............
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: القاهرة
الجنس :
المشاركات: 2,560
الدولة : Egypt
افتراضي

[quote=امير الروح]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الف الف الف مبرووك اختي ام نور جلوووسك على الكرسي ولو جاااءت متاخرة
الله يبارك فيك

ان شاء الله تكوني مرتاحة على الكرسي ومافي ضغط كبير
الحمد لله على كل حال

ان شاء الله اسئلك بعض الاسئلة الخفيفة
ياريت صح تكون خفيفة

يلا نبداء
طيب نبدأ

كيف الحاااال ان شاء الله بخير؟؟؟؟
الحمد لله

ماذا يعني لك منتدي الشفاء تكلمي عنة في سطور ؟؟
منتدى الشفاء فى كلمة مش فى سطور
منتدى الشفاء هو نزهتى على الانتر نت

* كم عضو عرفتية على المنتدي ؟؟
ليه ! عايزنى اعرفك عليهم؟؟

* ماهو الشي الذي لا يعجبك ويعجبك في هذا المنتدي ؟؟
تعجبنى ادارة المنتدى جدا لانها ادارة ناجحة
ولا يعجبنى ... لم اجد شى

* بما انك مشرفة قسم مشكلات وحلول ما هي المشكله الي وجهتك في هذا القسم ؟
الحمد لله لم يواجهنى مشاكل فى قسم المشاكل

* ما هو الموضوع الذي اثار غضبك في قسمك وفي المنتدي بشكل عاام ؟؟
موضوع اسمه هل يلزم كنت اظن كاتبه صغير السن ولا يفهم الدين جيدا الا ان اكتشفت انه رجل كبير بدرجة ان الحوار معه لن يفيد

* كيف تم اختيارك مشرفة على هذا القسم ؟؟
خيرنى ابو آية فأخترت قسم المشكلات والحلول

* وكما يبدو بنك تجعلي ظهورك في المنتدي متخفي ما السر من وراء هذا التخفي ؟؟
اول ما دخلت المنتدى اخترت التصفح المتخفى
وأخذت على هذا الحال حتى انى اكثر الوقت افتح الماسنجر وانا اوف لاين ايضا
تفتكر انى معقدة؟؟

* هل لك اقربا في هذا المنتدي ؟؟
نعم

* كم شخص في الشارع كلمتة عن موقع الشفاء ؟؟
حوالى 3

* ماهي الوجبة الي عملتيها وندمتي على عليها ؟؟
سمك عجبنى شكله واشتريته ومش فاكرة اسمه لان اسمه غريب ،، والباقى خليه على الله

ما افضل اكلة عندك ؟
الأسماك والبيتزا
[/qute]
__________________
وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء
لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء



  #4  
قديم 29-11-2006, 07:19 PM
الصورة الرمزية ام نور
ام نور ام نور غير متصل
.............
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: القاهرة
الجنس :
المشاركات: 2,560
الدولة : Egypt
64 64

[quote=امير الروح]

ماذا تعني لك كلا من :

السماء : آية عظيمة من ايات الله
الصفاء :فقدته كثير من النفوس
الشفاء : منتدانا العسل ده
السعادة : يسعى لها الكثير وقليل من يوافقها
الحب : اعظم الحب ؛ الحب فى الله
الاخوة : لا تباع ولا تشترى
الصدق : نجاة

* عرفينا عن شخصك الكريم وطبيعتة في سطور ؟؟
طيب هقول ويمكن ده يكون اجابة سؤال اخى حمدان عن البطاقة الشخصية
اسمى : يتكون من 3 حروف اولها هـ
عمرى : سر ....
دراستى: تجارة ومحاسبة واخذت دورات كمبيوتر والحمد لله مافهمتش منها حاجة
الحالة الاجتماعية: متزوجة وعندى بنت وولد
وبس

* هناك مضايقات من اهلك عند دخولك على النت ؟؟
اول ما بدأت اشبك نت كان زوجى وابوى وامى متضايقين منى بس دلوقتى اتعودوا


وفي الاخير

ما هو اصعب واحرج سؤال الي حد الان ؟؟
يعنى انا مش من الناس اللى بتتحرج
بس مش بجحة


ان شاء الله ما تكون اسلتي ثقيلة عليك
بالعكس اخى اسئلتك جميلة
واسعدتنى مشاركتك كتير

ووفقك الله الي ما يحبة ويرضااه
ووفقك الله اخوى ابو أحمد



[/qote]
__________________
وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء
لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء



  #5  
قديم 27-11-2006, 05:33 PM
الصورة الرمزية منيع البوح
منيع البوح منيع البوح غير متصل
قلم مميز
 
تاريخ التسجيل: Jan 2006
مكان الإقامة: العاصمة المقدسة
الجنس :
المشاركات: 3,676
الدولة : Saudi Arabia
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لك اختي ام نور
شكرا على سعة صدرك
وحلمك
وتحملك اسئلتنا
بس برضه لي رجعه استعدي
وفقك الله
__________________
أسأل الله ان يرزقني رقة كرقة قلبك

  #6  
قديم 27-11-2006, 05:47 PM
الصورة الرمزية ام نور
ام نور ام نور غير متصل
.............
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: القاهرة
الجنس :
المشاركات: 2,560
الدولة : Egypt
59 59

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرايات السود
بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لك اختي ام نور
شكرا على سعة صدرك
وحلمك
وتحملك اسئلتنا
بس برضه لي رجعه استعدي
وفقك الله
لا شكر على تحقيق
بس مش كدة كفاية ؟؟ هتسألنى عن ايه تانى؟؟

هستعد وربنا يستر
__________________
وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء
لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء



  #7  
قديم 27-11-2006, 11:42 PM
الصورة الرمزية منيع البوح
منيع البوح منيع البوح غير متصل
قلم مميز
 
تاريخ التسجيل: Jan 2006
مكان الإقامة: العاصمة المقدسة
الجنس :
المشاركات: 3,676
الدولة : Saudi Arabia
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم
طيب ما في مانع اعطينا جواز السفر
اذا مافي بطاقتك الشخصيه
طبعا انا اعلم ان بنتك كبيره ما شاء الله من احد المواضيع بس لاتخافي مش كبيره خالص بس اتوقعها 21سنه

اسف 12سنه؟
هل تعملين ام مريحه راسك ؟
هل انتي اجتماعيه ؟ يعني بتحبي المناسبات الاجتماعيه؟
ماهو شعورك حينما رأيتي الكعبه المشرفه اول مره؟ وكان في اي عام؟
ماهو اللون المفضل لديك؟ هل هو البنفسجي؟
فيه اشاعه تقول ان فيه احد قرايبك او معارفك معنى في المنتدى 0 هل هذا صحيح؟ ومن هي او هو؟
هذا التالي ليس سؤال
انا كنت اعتقد ان عمرك فوق الابعين ما ادري ليه
نكمل الاسئله
سبق واجبتي على احد الاسئله بانك تجدين مبرر للكذبه البيضاء مع ان الكذب ليس له الوان ؟وهل تحسين بتأنيب الضمير حينها؟
هل انتي محبوبه في المبنى الذي تسكنين فيه او الحي كما انتي محبوبه هنا؟
هل ساورك شعور في يوم من الايام بانك غير مرحب بك من قبل احدهم؟ وربما يكون هذا غير صحيح؟ وما هو ردة فعلك؟ومن هو هذا الشخص اذا كان تبين لك انك كنتي مخطئه؟
ما هو رأيك في الاوضاع الي في المنتدى هذي اليومين من وضع صور للنساء في الصوره الرمزيه ؟ وهل من رساله توجهينها لهم؟
هل تعتبري نفسك متدينه؟ ام انسانه عاديه ؟اقصد هل تحضرين دروس ومحاضرات او تستمعين اليها؟
كم ساعة تقضينها على النت في اليوم؟ومن يدفع الفاتوره هههههه؟
هل ما تملكينه من تسامح ومحبه للجميع وطولة بال في المنتدى هي سمتك في الحياه العامه؟
بماذا تنصحيني ان افعل حينما اجد نفسي جد متضايق؟
ما رأيك في غياب منيبه الى الله عن المنتدى؟
ماهو شعورك بالخبر الي سمعناه اليوم عن سقوط اربع طائرات للعدو الامريكي في العراق؟
في ختام هذه المجموعه المبسطه من الاسئله ارجوا ان لاتنسيني من الدعاء في ضهر الغيب وان تدعيلي بالشهاده
وفقك الله وجزاك الجنان ورضى الرحمن
__________________
أسأل الله ان يرزقني رقة كرقة قلبك

  #8  
قديم 28-11-2006, 09:00 AM
الصورة الرمزية ام نور
ام نور ام نور غير متصل
.............
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: القاهرة
الجنس :
المشاركات: 2,560
الدولة : Egypt
Arrow

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرايات السود
بسم الله الرحمن الرحيم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرايات السود
طيب ما في مانع اعطينا جواز السفر
اذا مافي بطاقتك الشخصيه
طيب جواز السفر فيه صورتى وما ينفعش طبعا اعطيهولك اخاف عليك تتفزع ههههههههههههه


طبعا انا اعلم ان بنتك كبيره ما شاء الله من احد المواضيع بس لاتخافي مش كبيره خالص بس اتوقعها 21سنه
اسف 12سنه؟
بنتى حبيبتى مش عمرها 12 ولا21 بس لو عندك عريس كويس لها ممكن اقولك عمرها

هل تعملين ام مريحه راسك ؟
مريحة راسى

هل انتي اجتماعيه ؟ يعني بتحبي المناسبات الاجتماعيه؟
اكيد بحب المناسبات الاجتماعية والحمد لله انا اجتماعية بس احيانا بحب اكون لوحدى

ماهو شعورك حينما رأيتي الكعبه المشرفه اول مره؟ وكان في اي عام؟
اول مرة شوفت فيها الكعبة المشرفة كان من حوالى 5 سنين ونصف واقولك احساسى ,,بس مش بعرف اوصف شعورى كويس
اول ما شفت الكعبة حصلى ذهول من هيبة المكان وبكيت لدرجة انى حسيت ان جسمى بدأ يتفكك ويتجمع من جديد ولكن كأنه بيتجمع من نور والله انى حسيت بالنور يدخل لعينى وفمى واذنى وقلبى وكل مكان فى جسدى
وبس بقا خلاص علشان هتخلينى اعيط تانى
ماهو اللون المفضل لديك؟ هل هو البنفسجي؟

احب كل الالوان وخاصة درجات الاخضر كلها والابيض والاسود
ليه سألت عن اللون البنفسجى؟ انت بتحبه؟

فيه اشاعه تقول ان فيه احد قرايبك او معارفك معنى في المنتدى 0 هل هذا صحيح؟ ومن هي او هو؟
كل المنتدى معارفى وقرايبى يا ابنى كلام فى سرك المنتدى ده اصلا بتاعى هههههههههههههههههههههه
هذا التالي ليس سؤال
ولما هو مش سؤال كاتبه ليه هو التحقيق ناقص
انا كنت اعتقد ان عمرك فوق الابعين ما ادري ليه
لا عمرى 740
نكمل الاسئله
ماشى

سبق واجبتي على احد الاسئله بانك تجدين مبرر للكذبه البيضاء مع ان الكذب ليس له الوان ؟وهل تحسين بتأنيب الضمير حينها؟
كود:
 
الكذب عندى ملون ..تقنيات حديثة عموما مش بحس بتأنيب لضمرى لانى قلت انى استعمله احيانا وليس دائما ولا استعمله الا فى الخير يعنى لو واحد مثل حضرتك زعل من ابو آية المشرف العام وجيت انت اتكلمت فى حقه كلام مش اوى يعنى لو انا دخلت فى المشكلة دى هكذب على ابو آية واقوله انك قلت فى حقه كلام كويس جدا علشان اقلل من الخلاف اللى بينكم ايه اللى هيخلى ضمرى يأنبنى ساعتها
هل انتي محبوبه في المبنى الذي تسكنين فيه او الحي كما انتي محبوبه هنا؟
انا اسكن مع اهلى فى نفس المبنى واحتمال يكونوا بيحبونى

هل ساورك شعور في يوم من الايام بانك غير مرحب بك من قبل احدهم؟ وربما يكون هذا غير صحيح؟ وما هو ردة فعلك؟ومن هو هذا الشخص اذا كان تبين لك انك كنتي مخطئه؟
علاقاتى محدودة ولو حصل انى حسيت انى غير مرغوب فيا بنسحب بس من غير ما ابين انى زعلت

ما هو رأيك في الاوضاع الي في المنتدى هذي اليومين من وضع صور للنساء في الصوره الرمزيه ؟ وهل من رساله توجهينها لهم؟
طيب بتتكلم عن صور النساء بس ليه؟؟ طيب ما فى صور للرجال
وما تقولش ان النساء بينفتنوا الرجال بالصور دى النساء والرجال لهم نفس الاحاسيس يعنى ان كنت هتتكلم عن صور النساء فتكلم معها عن صور الرجال ولا فاكر ان البنت او المرأة جماد ..
شكلى لغبطت وربنا يستر يعنى مادمنا منعنا صور النساء نمنع صور الرجال ايه رأيك؟

هل تعتبري نفسك متدينه؟ ام انسانه عاديه ؟اقصد هل تحضرين دروس ومحاضرات او تستمعين اليها؟
الحمد لله بحاول اكون ملتزمة ومش بحضر دروس لانى جربت مرة ومافهمتش كويس لانى ما كنت مركزة اوى بس بستمع لمحاضرات هنا فى البيت

كم ساعة تقضينها على النت في اليوم؟ومن يدفع الفاتوره هههههه؟
النت... ممكن تقول ان الكمبيوتر بيتفتح من اول ما اقوم من النوم لغاية ما انام يعنى صاحى معايا وطبعا النت شغال
اما عن الفاتورة فكنت ادفعها لما كانت مع خط التليفون ( بدفعها وانا مضطرة وغصب عنى ) لكن دلوقتى انا برضه اللى بدفعها هههههههههههه بس ركبنا dsl والحمد لله بقا المبلغ اللى بيدفع اقل
بتسأل ليه هتدفعلى الفاتورة الجاية؟؟

هكمل كمان شوية



__________________
وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء
لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء



  #9  
قديم 28-11-2006, 02:18 PM
الصورة الرمزية ام نور
ام نور ام نور غير متصل
.............
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: القاهرة
الجنس :
المشاركات: 2,560
الدولة : Egypt
25

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرايات السود
بسم الله الرحمن الرحيم

هل ما تملكينه من تسامح ومحبه للجميع وطولة بال في المنتدى هي سمتك في الحياه العامه؟
نعم انا متسامحة الحمد لله رب العالمين لكن احيانا احتاج لبعض الوقت لأسامح من آذانى او جرحنى

بماذا تنصحيني ان افعل حينما اجد نفسي جد متضايق؟
انصحك انك تكلمنى فورا على تليفون قسم مشكلات وحلول

ما رأيك في غياب منيبه الى الله عن المنتدى؟
منيبة اختى الغالية التى الجأ اليها فى شدتى والحمد لله عندما احتاجها اجدها ولا اراها غائبة عنى ابدا
اما غيابها عن المنتدى فلكلٍ ظروفه والله يعينها ويعيننا جميعا

ماهو شعورك بالخبر الي سمعناه اليوم عن سقوط اربع طائرات للعدو الامريكي في العراق؟
لم اسمع عنه لكن الحمد لله على كل حال والحمد لله لا نملك الا الدعاء
اللهم انصر الاسلام والمسلمين وانصر المجاهدين
اللهم دمراعداء الدين اللهمم احصهم عددا و اقتلهم بددا و لا تغادر منهم احدا

في ختام هذه المجموعه المبسطه من الاسئله ارجوا ان لاتنسيني من الدعاء في ضهر الغيب وان تدعيلي بالشهاده

اخى صالح دمت سعيدا وعشيت حميدا ومت شهيدا

وفقك الله وجزاك الجنان ورضى الرحمن
جزاك الله خيرا اخى على حسن ادبك وطيب كلامك

__________________
وما من شدة إلا سيأتى لها من بعدشدتها رخاء
لقد جربت هذا الدهر حتى أفادتنى التجارب والعناء



  #10  
قديم 28-11-2006, 02:56 PM
الصورة الرمزية ريحانة دار الشفاء
ريحانة دار الشفاء ريحانة دار الشفاء غير متصل
مراقبة قسم المرأة والأسرة
 
تاريخ التسجيل: Dec 2005
مكان الإقامة: مصر
الجنس :
المشاركات: 17,017
الدولة : Egypt
افتراضي



هلا حبيبتى قلبى الغاليه ام نور
كما وعدنا بعودة فعدت اليوم بالاسئله
هههههههههههههه اعلم حبيبتى انى اعرف عنك الكثير لكن انتى هنا على كرسى التحقيق ها نبدأ


1_ هل انتى شخصيه انطوائيه؟
2_ من هو اكثر عضو او عضوة اعجبتكى ردوردة؟
3_ من هو العضو او العضوة طبعا الفامضه؟
4_ ماذا تعنى لكى هذه الكلامات؟
الحب .......... الحكمه ............ التقوى ............ الليل
البحر ......... السماء ........... السفر ........... الاصدقاء
الاهل .......... الظلام ....؟
5_ ما هى ألوان الزهور المفضله إليكى؟ وهل اهداكى احد زهور من قبل؟
6_ما هى أحلى هديه تقدمت اليك؟
7_ ندخل بقى على الاشراف شويه
من هو اطيب مشرف او مشرفه طبعا ؟ ....... مشرف او مشرفه قريبه الى قلبك ........ مشرف او مشرفه متألق
مشرف او مشرفه محبوب .............. مشرف او مشرفه دمه خفيف ....... مشرف او مشرفه شخصيته تعجبك؟
8_ ما هو شعورك وانتى جالسه على الكرسى الان ؟
9_ ما هى امنيتك فى الحياة على المستوى الشخصى وعلى المستوى العام
10_ كم ساعه تقضيها على النت؟
11_ ما هو الدعاء الذى تحرصين على دعائه يوميا؟
12_ ما هى الحكمه التى تعملين بها؟
واعتقد كدة كفايه ههههههههههههههه
واخيرا تقبلى حبى اليك اختى الحبيبه ولكن
لنا عودة مرة اخرى طولى بالك علينا ههههههههههههه
والان رفعت الجلسه
هههههههههههه
تمنياتى لكى بالتوفيق
__________________

موضوع مغلق


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كرسي التحقيق مع الاخت " حمامة السلام " أبـو آيـــه كرسي التعارف 82 06-05-2008 11:08 PM
الآن ... كرسي التحقيق مع الاخت " نورا " أبـو آيـــه كرسي التعارف 95 26-08-2007 02:15 AM
الاخت " الوردة الحمراء "على كرسي التحقيق نورا* كرسي التعارف 37 04-09-2006 08:22 PM
كرسي التحقيق مع الاخت " زينب امة الله" أبـو آيـــه كرسي التعارف 51 07-07-2006 04:27 PM

🤍 قناة "وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ" 🤍


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2026, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 133.09 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 126.93 كيلو بايت... تم توفير 6.16 كيلو بايت...بمعدل (4.63%)]