ارجوك ك افتينى فى الأمر؟؟ - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         ميزة جديدة من ثريدز: محادثات حية لمتابعة الأحداث لحظة بلحظة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 67 )           »          أزمة مفاجئة تضرب هواتف Pixel.. بطارية تنفد حتى فى وضع الطيران (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 64 )           »          تحديث جديد يتيح محتوى لغوي متقدم مجانًا لأول مرة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 74 )           »          كاميرا خارقة قادمة.. آيفون يأتى بكاميرا تصل 200 ميجابكسل (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 49 )           »          ميزة جديدة من x تتيح تخصيص الصفحة الرئيسية لأصحاب الحسابات البريميوم (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 58 )           »          يوتيوب يغيّر نظام الإشعارات لتقليل الإزعاج لكن بطريقة ذكية (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 55 )           »          يوتيوب يعلن الحرب على التزييف العميق: تقنية جديدة لحماية المشاهير من الانتحال (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 55 )           »          OpenAI تطلق ChatGPT Image 2.0 بقدرات تفكير متقدمة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 60 )           »          ميزات جديدة ستُضاف إلى Siri مع إصدار iOS 27.. تعرف عليها (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 62 )           »          تطبيق Apple Sports متوافقًا الآن مع CarPlay.. إليك كيفية إعداده (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 66 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > قسم الفتاوى والرقى الشرعية وتفسير الأحلام > ملتقى تفسير الاحلام والرؤى
التسجيل التعليمـــات التقويم اجعل كافة الأقسام مقروءة

ملتقى تفسير الاحلام والرؤى ملتقى يختص بتفسير الأحلام والرؤى على مذهب اهل السنة والجماعة .. هذا القسم متوقف حاليا عن طرح المنامات الجديدة الى ان يتيسر حضور المشرفين ومتابعة تفسير الاحلام القديمة المطروحة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-05-2006, 02:06 AM
poor-to-allah poor-to-allah غير متصل
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2006
مكان الإقامة: egypt
الجنس :
المشاركات: 7
01 ارجوك ك افتينى فى الأمر؟؟

السلام عليكم
انا فتاه ابلغ من العمر 23 وانا مخطوبة من شهر اكتوبر الماضى وفى بداية ارتباطى عملت استخارات كتيرة واول فترة الخطوبة رايت فى المنام جدتى و جدى المتوفيين وهم فى بيتهم وكان عندى مشروع التخرج كنت محتاسة فيه فى الدور العلوى فى نفس البيت ونزلت عند جدتى وقتها وانا متاثرة بالمشروع وكان صوتى عاليا من التاثير المشروع..وقالت جدتى اخفضى صوتك عشان فيه عريس هنا فى البيت قاعد مع خالك جوه وهو كمان يبقى صاحب خالك اشرف ..بس انا بصيت عليه (طبعا الصوره العريس الى رايتها فى المنام مش شكل خطيبى ,,ولكن فى خطيبى بعض مواصفات خالى اشرف منها العصبية وانه عنيد)

وانا حاليا بعض الاوقات ببقى مبسوطة وانا معاه وساعات ابقى خايفه منه بعد الجواز وهو عصبى كده وعنيد ومليش اى تاءثير عليه وهو قال لى كده شخصيا وكمان انا من الاسكندرية وهو من القاهرة يعنى يعد كده هبقى يعيد عن اهلى .انا بجد خايفه منه اوى لانى كمان حساسه اوى وهو بيبقى كلامهجاف اوى فى بعض الاوقات عشان هو متضايق ان شغله قل عن الاول
انا متاسقه انى طولت بس مش عارفه اعمل ايه
ارجوك متتاخرش عليه قى الرد
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 03-05-2006, 03:52 AM
الصورة الرمزية الشيخ أبوالبراءالأحمدى
الشيخ أبوالبراءالأحمدى الشيخ أبوالبراءالأحمدى غير متصل
إسأل ونحن نجيب بحول الله تعالى
 
تاريخ التسجيل: Mar 2006
مكان الإقامة: برمبال القديمة ــ منية النصر ــ المنصورة
الجنس :
المشاركات: 2,684
الدولة : Egypt
Lightbulb

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة poor-to-allah
السلام عليكم
انا فتاه ابلغ من العمر 23 وانا مخطوبة من شهر اكتوبر الماضى وفى بداية ارتباطى عملت استخارات كتيرة واول فترة الخطوبة رايت فى المنام جدتى و جدى المتوفيين وهم فى بيتهم وكان عندى مشروع التخرج كنت محتاسة فيه فى الدور العلوى فى نفس البيت ونزلت عند جدتى وقتها وانا متاثرة بالمشروع وكان صوتى عاليا من التاثير المشروع..وقالت جدتى اخفضى صوتك عشان فيه عريس هنا فى البيت قاعد مع خالك جوه وهو كمان يبقى صاحب خالك اشرف ..بس انا بصيت عليه (طبعا الصوره العريس الى رايتها فى المنام مش شكل خطيبى ,,ولكن فى خطيبى بعض مواصفات خالى اشرف منها العصبية وانه عنيد)
وانا حاليا بعض الاوقات ببقى مبسوطة وانا معاه وساعات ابقى خايفه منه بعد الجواز وهو عصبى كده وعنيد ومليش اى تاءثير عليه وهو قال لى كده شخصيا وكمان انا من الاسكندرية وهو من القاهرة يعنى يعد كده هبقى يعيد عن اهلى .انا بجد خايفه منه اوى لانى كمان حساسه اوى وهو بيبقى كلامه جاف اوى فى بعض الاوقات عشان هو متضايق ان شغله قل عن الاول انا متاسقه انى طولت بس مش عارفه اعمل ايه
ارجوك متتاخرش عليه قى الرد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
بسم الله الرحمن الرحيم
أختى الكريمة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وبعـــــــــد
لا تتعجلى فى أمرك واصبرى واستشيرى واستخيرى
واعلمى أن الحياة بُنيت على حلوها ومرها
ولو كانت الدنيا ليس فيها مرارة لن نتذوق
طعم حلاوتها ، وكسر العناد عدم المعاندة
وطالما أنك رضيت به عريسا لعله يكون زوجا فإن كان زوجك فهو رزقك الذى قدره الله لك
وخوفك ليس له أساس من الصحة طالما أنك تكونين سعيدة فى بعض أوقاتك
فتوكلى على الله حق التوكل
يسر الله أمركما وبارك لك فيه وبارك له فيك وجمع بينكما على خير
وأسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يجعلنى وإياكم من عباده السعداء فى الدنيا والآخرة
اللهم آمــــــــــين
__________________
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا
إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ(53) سورة الزمر
رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الأمر بحفظ اللسان almasry1 الملتقى الاسلامي العام 6 24-05-2007 05:30 AM
ارجوك عبير الجنان ملتقى تفسير الاحلام والرؤى 0 27-01-2007 05:34 PM
الأمر بالمعروف والنهي عن التفرق السيف الآمع الملتقى الاسلامي العام 2 21-12-2006 09:51 PM
ارجوك يا شيخ ساعدني ام ضياء ملتقى تفسير الاحلام والرؤى 1 08-05-2006 05:41 AM


 


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 54.87 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 52.68 كيلو بايت... تم توفير 2.19 كيلو بايت...بمعدل (3.99%)]