أنت ديكتاتور - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         تفسير سورة الفاتحة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 12 - عددالزوار : 840 )           »          قصة النسخ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 42 )           »          غزوة أحد: نصر أم هزيمة؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 22 )           »          الإنفاق على النفس بنية التعفف والتقوي (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 18 )           »          شرح أسماء الله الحسنى المسألة الأولى المعنى العام لاسمي [الله، الإله] (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 16 )           »          دعاة الفتنة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 12 )           »          "فطل" مشروع بلا تكلفة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 16 )           »          ساعة العسرة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 11 )           »          عندك رحمة... فكن رحيما (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 15 )           »          المراقبة سبب في حسن العبادة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 19 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > القسم العام > الملتقى العام
التسجيل التعليمـــات التقويم اجعل كافة الأقسام مقروءة

الملتقى العام ملتقى عام يهتم بكافة المواضيع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 24-07-2007, 01:51 AM
the shadow the shadow غير متصل
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
مكان الإقامة: بأرض الله
الجنس :
المشاركات: 26
الدولة : Egypt
59 59 أنت ديكتاتور

ايوه......انت ديكتاتور


بص لنفسك في المرايا
اسال نفسك سؤال ممكن بقالك كتير مجاش في بالك انك تساله
هو انا ديكتاتور؟؟؟؟؟؟؟؟

لما تكون مبتقبلش راي حد يبقي انت ديكتاتور
لما يكون رايك هو الصح وراي غيرك غلط يبقي انت ديكتاتور
لما تقول رايك وباني حكمك علي خطا الاخرين يبقي انت ديكتاتور
لما تحس ان الي قدامك مش بيفهم اكتر منك يبقي انت ديكتاتور

حتقولي لا انا بسمع الي قدامي انا بتناقش معاه انا بخليه يقول الي هو عايزه
انا كده مش ديكتاتور
اسال نفسك تاني انا كام مره سمعت كلام غير كلامي
انا كام مره اخدت راي غيري
انا كام مره في مناقشاتي طلعت غلطان

لو ولا مره حسيت انك غلط ....لو ولا مره اخدت بنصيحه غيرك.....لو ولا مره اقتنعت براي غيرك
احب اهنيك
فانت ديكتاتور
رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

🤍 قناة "وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ" 🤍


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2026, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 43.75 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 42.14 كيلو بايت... تم توفير 1.61 كيلو بايت...بمعدل (3.68%)]