|
|||||||
| ملتقى البرامج والانترنات والجرافيكس كل ما يختص بالكمبيوتر والانترنات من برامج ومعلومات وخدمات مجانية |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم اللي فهمته من السؤال ان الرسائل اللي بتتبعت لمجموعه مع بعضها ايميلاتهم بتظهر عند اللي وصل له الرسائل صح ولا انا غلطان ؟ اتمني لو كنت اسأت الفهم وضحي لي اكثر المشكلة دي ملهاش غير انك تبعتي لكل عضو علي حده يعني كل عضو لوحده ودا موضوع شاق لو رساله هتتبعت لعدد كبير انما لو انا اسأت الفهم في ما هو المطلوب بالظبط اتمني توضحيلي اكثر ما هو المطلوب تحياتي maso |
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
|
|
|
Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour |