|
|||||||
| ملتقى البرامج والانترنات والجرافيكس كل ما يختص بالكمبيوتر والانترنات من برامج ومعلومات وخدمات مجانية |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
المعلومات اللي علي الفلاشة تقريبا لازم تروح لانه لازم يتفرمط حاولي تعملي scan للفلاشة الاول قبل الفتح وبعد scan ومفتحتش بعده اضغطي كليك يمين وبعدين explore ولو مفتحش معاكي للأسف لازم يتعمل format للفلاشة وتفقدي كل البيانات تحياتي |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكرا على المرور كل اللي تكلمت عليه قمت به الظاهر أنني سوف أقوم بالفرمتة و تضيع جهود سنة من العمل والتجميع .لكنني لن سوف أنتظر مدة أسبوع لعل الله يعينني و يفرج المشكلة .شكرا للمرور.
|
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
|
|
|
Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour |