حوار بين أثنين مصريين سمعهم ثقيل واقفين على محطة الاتوبيس - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         كيف تهيئين أسرتك للطاعة فى شهر رمضان؟----- تابعونا (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 29 - عددالزوار : 35 )           »          تفعيل "التشفير التام" فى رسائل فيسبوك وإنستجرام.. لماذا يجب عليك القيام بذلك؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 14 )           »          دليلك الشامل لتفعيل «مفاتيح المرور» على حساباتك.. وداعًا للحماية التقليدية (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 14 )           »          تفعيل «الحماية من السرقة».. كيف تمنع اللصوص من الوصول لهاتفك حتى لو عرفوا الرمز؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 14 )           »          تطوير برامج ذكاء اصطناعى للتنبؤ بالأمراض بمشروع الجينوم المصرى (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 14 )           »          ميزة التحقق من التحميل.. كيف تؤمن تثبيت التطبيقات من خارج المتاجر الرسمية؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 13 )           »          هل تم حظرك على واتساب؟ علامات ذكية تكشف لك الحقيقية (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 16 )           »          الذكاء الاصطناعى والأمن السيبرانى.. من كشف الثغرات إلى إعادة هندسة البرمجيات (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 15 )           »          التزييف الصوتى العميق.. ما هو وكيف نحمى أنفسنا منه؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 12 )           »          كيف تستخدم ميتا الذكاء الاصطناعى لاكتشاف الحسابات القُصّر؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 13 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > استراحة الشفاء , قسم الأنشطة الرياضية والترفيه > الملتقى الترفيهي
التسجيل التعليمـــات التقويم اجعل كافة الأقسام مقروءة

الملتقى الترفيهي ملتقى الابتسامة والمسابقات والالعاب الترفيهية الهادفه

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 21-05-2011, 06:32 AM
الصورة الرمزية حاضنة الاحزان
حاضنة الاحزان حاضنة الاحزان غير متصل
عضو مبدع
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
مكان الإقامة: السعودية
الجنس :
المشاركات: 1,151
افتراضي حوار بين أثنين مصريين سمعهم ثقيل واقفين على محطة الاتوبيس

الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟



الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان ؟



الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطار



الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمة



الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفين



الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهش



الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشر



الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هادي



الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلة



الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعان



الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتور



الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد الباب



الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترم



الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟



الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟



الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطير



الأول : فطير !!! لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غالي



الثاني: خالي !!! انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السن



الأول : الجن !!! نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟



الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه ؟ عايز تولع؟



الأول : أدلع !!! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنيا



الثاني :يقبضوا عليا !! ليه !؟



الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، ( يدفعه من القميص) روح اشتغل شغلة تاكل منها عيش



الثاني : خيش !!! والله ده صوف انجليزي



الأول: بنتك زيزي !!! ربنا يخلي...



الثاني : أنتاج محلي !!!! ده مستورد



يمر شاويش من بتوعنا ... يلفت انتباه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!!



الاتنين: ايوة يا شاويش ...احنا مستنين الأتوبيس



الشاويش :جواسيس !!!! نهاركم مش فايت ....قدامي على القسم بسرعة ...
__________________
  #2  
قديم 13-06-2011, 11:17 AM
ام داليا القناص ام داليا القناص غير متصل
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
مكان الإقامة: الاردن
الجنس :
المشاركات: 112
افتراضي رد: حوار بين أثنين مصريين سمعهم ثقيل واقفين على محطة الاتوبيس

هههههههههههههههههههههههههههههه ههههه يسلمو بتجنن
  #3  
قديم 14-06-2011, 06:25 AM
الصورة الرمزية حاضنة الاحزان
حاضنة الاحزان حاضنة الاحزان غير متصل
عضو مبدع
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
مكان الإقامة: السعودية
الجنس :
المشاركات: 1,151
افتراضي رد: حوار بين أثنين مصريين سمعهم ثقيل واقفين على محطة الاتوبيس

وجودك الرائع حبيبتي هو الي يجنن
حفظك المولى
__________________
موضوع مغلق


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

🤍 قناة "وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ" 🤍


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2026, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 52.49 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 49.97 كيلو بايت... تم توفير 2.52 كيلو بايت...بمعدل (4.80%)]