"أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟" - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         {وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَى تَنْفَعُ المُؤْمِنِينَ}ا (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 444 - عددالزوار : 147510 )           »          الهجرة النبوية وعاشوراء (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 21 )           »          حدث في مثل هذا اليوم ميلادي ... (اخر مشاركة : أبــو أحمد - عددالردود : 5328 - عددالزوار : 2729141 )           »          إشــــــــــــراقة وإضــــــــــــاءة (متجدد باذن الله ) (اخر مشاركة : أبــو أحمد - عددالردود : 4932 - عددالزوار : 2078109 )           »          تفسير سورة الفاتحة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 10 - عددالزوار : 788 )           »          الجَــــدَل في الكتاب والسُّنة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 3 - عددالزوار : 131 )           »          السلبية عند بعضهم!! (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 39 )           »          الشباب المؤمن عماد الأمة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 36 )           »          منهج البحث وحدوده (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 52 )           »          كيف نواجه الكسل الدعوي؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 38 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > القسم العام > الملتقى العام
التسجيل التعليمـــات التقويم

الملتقى العام ملتقى عام يهتم بكافة المواضيع

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
  #1  
قديم 19-04-2006, 04:35 PM
الصورة الرمزية قاصرة الطرف
قاصرة الطرف قاصرة الطرف غير متصل
مشرفة ملتقى الأخت المسلمة
 
تاريخ التسجيل: Jan 2006
مكان الإقامة: -* واحة زهرات الشفاء *-
الجنس :
المشاركات: 4,853
افتراضي "أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟"

وهما أصدقاء



"أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟"
بلاش...افرضي حد من قرايبك شافنا؟ والا حد من أصحاب أخوكي في الكلية؟

إنشاء الله يا حبيبتي بكره نتخطب وامسك إيديكي ادام الدنيا كلها
.................................


بعد الخطوبة

"
أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟"

"علشان مش عاوز حد يفتكر إننا علشان اتخطبنا هنصيع بقى ونعيش حياتنا..وبعدين

بصراحة كده أنا مستحرم...إن شاء الله بكره نتجوز بالحلال وامسك إيدك وإنتي مراتي

.................................


بعد الجواز
"أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟"
يا حبيبتي إحنا مش مراهقين بقى هنمسك إيد بعض في الشارع دحنا ناس


متجوزين ومحترمين وعندنا بيت نعمل فيه اللي عاوزين نعمله!!!
.................................


بعد الانجاب

أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟

يعني امسك إيدك والا امسك إيد البنت والا اشيل الأكياس دي كلها!!!!؟

.................................
بعد 25 سنة جواز

"أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟"
إيدك إيه بس اللي هامسكها دلوقتي!!! إنتي عاوزه جوز بنتك يقول علينا كبرنا وخرفنا!!!؟؟؟؟





هههههههههههههههه

للترفيه فقط







رد مع اقتباس
 


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
التدخين في حياة لاعبي كرة القدم : "زيدان" أشره المدخنين و"كرويف" أشهر المقلعين أحمد أبو فارس الملتقى الرياضي 9 21-04-2008 02:53 PM
البابا "جون الثامن" يلد مولود غير شرعي في وسط الشارع و امام الجميع !!! امير رومية الملتقى العام 4 13-10-2006 11:11 AM


 


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 77.00 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 75.26 كيلو بايت... تم توفير 1.74 كيلو بايت...بمعدل (2.26%)]