|
|||||||
| علاج مرض الصدفية والامراض الجلدية ملتقى يختص بعلاج الامراض الجلدية ومرض الصدفية المزمن وآخر ما توصل اليه العلم حول هذا لمرض |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#10
|
||||
|
||||
|
ياه يا عمنا فكري ... وأنا أقول هيه احلوت ليه ؟ شكلها فعلاً هند رستم لكن نخلينا في الهم والغم ونتكلم عن الصدفية نعم يا عم خويلد باستخدم شامبو سيبورال إلى الآن مرتين أو ثلاثة في الأسبوع فقط أما الزيت تركته والحمد لله فروة الرأس بقيت تمام والأخت أزيرا ( يعني أيه أزيرا ؟؟؟ ) مفيش حاجة حلوة مع الصدفية والضحك والفرفشة ده من القهر إللي أحنا فيه مش بيقولوا "شر البلية ما يضحك" ؟ يعني مثلاً كل ما أتخيل شكل الأخ خويلد لما وقع في برميل زيت المحركات ![]() هعمل أيه غير إني أضحك ؟ وآخرتها مش عاجبه ماسك الخميرة ... مش أهون شوية من زيت المواتير ؟ هوه لو كان لزوجة الزيت 40 كان ممكن يجيب نتيجة لكن الزيت إللي لزوجته 60 ده خفيف خوي خويلد مينفعش معانا |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|
|
|
|
Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour |