أنت ديكتاتور - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         تحديث جديد لتطبيق Bluesky يدعم صورًا بجودة أفضل (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 29 )           »          كيفية إنشاء كلمات مرور آمنة فى 6 خطوات بسيطة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 29 )           »          ميزة AI Enhance تصل إلى جميع مستخدمى Google Photos حول العالم (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 26 )           »          تطبيق XChat متاح الآن على هواتف آيفون.. كيف تستفيد منه (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 32 )           »          كيف استفادت انستجرام من سناب شات وتفاصيل تطبيقها الجديد Instants للصور المختفية (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 27 )           »          يوتيوب تى فى يطرح ترقية كبيرة لميزة "العرض المتعدد" (Multiview) (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 26 )           »          بتقولك كلام فارغ.. أى من برامج الدردشة تُصاب بالهلوسة أكثر من غيرها (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 31 )           »          ميتا تفتح نافذة جديدة للآباء: مراقبة محادثات أبنائهم مع الذكاء الاصطناعى (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 28 )           »          واتساب يطلق ميزة شحن رصيدك مباشرة من التطبيق.. ويتحول إلى محفظة شاملة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 31 )           »          من أداة ذكاء اصطناعى إلى سلاح يهدد العالم.. لماذا تم حجب "ميثوس"؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 32 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > القسم العام > الملتقى العام
التسجيل التعليمـــات التقويم

الملتقى العام ملتقى عام يهتم بكافة المواضيع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 24-07-2007, 01:51 AM
the shadow the shadow غير متصل
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
مكان الإقامة: بأرض الله
الجنس :
المشاركات: 26
الدولة : Egypt
59 59 أنت ديكتاتور

ايوه......انت ديكتاتور


بص لنفسك في المرايا
اسال نفسك سؤال ممكن بقالك كتير مجاش في بالك انك تساله
هو انا ديكتاتور؟؟؟؟؟؟؟؟

لما تكون مبتقبلش راي حد يبقي انت ديكتاتور
لما يكون رايك هو الصح وراي غيرك غلط يبقي انت ديكتاتور
لما تقول رايك وباني حكمك علي خطا الاخرين يبقي انت ديكتاتور
لما تحس ان الي قدامك مش بيفهم اكتر منك يبقي انت ديكتاتور

حتقولي لا انا بسمع الي قدامي انا بتناقش معاه انا بخليه يقول الي هو عايزه
انا كده مش ديكتاتور
اسال نفسك تاني انا كام مره سمعت كلام غير كلامي
انا كام مره اخدت راي غيري
انا كام مره في مناقشاتي طلعت غلطان

لو ولا مره حسيت انك غلط ....لو ولا مره اخدت بنصيحه غيرك.....لو ولا مره اقتنعت براي غيرك
احب اهنيك
فانت ديكتاتور
رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


 


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2013, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 44.45 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 42.80 كيلو بايت... تم توفير 1.65 كيلو بايت...بمعدل (3.71%)]