
12-09-2013, 10:22 PM
|
|
قلم برونزي
|
|
تاريخ التسجيل: Jul 2013
مكان الإقامة: .............
الجنس :
المشاركات: 2,318
|
|
رد: ثورة الغضب الثانية بأرض الكنانة(متجدد باذن الله)...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غراس الجنه
الكل بيتمني الانشقاق من الجيش الصهيوني المصري والا يتحملوا النتيجة 
|
اها.
طيب المنشقين دول. مش لازم يكون لهم وظيفة.
يعنى اى شيء نفكر نعمله اكيد بيكون له وظيفة.
طيب وظيفة المنشقين دول ايه.
يحرروا البلاد. ولا يقتلو العباد. ولا ايه بالظبط.
..
ولا الناس تنشق وخلاص..
...
|