عرض مشاركة واحدة
  #421  
قديم 12-09-2013, 10:22 PM
mostafa101 mostafa101 غير متصل
قلم برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jul 2013
مكان الإقامة: .............
الجنس :
المشاركات: 2,318
افتراضي رد: ثورة الغضب الثانية بأرض الكنانة(متجدد باذن الله)...

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غراس الجنه مشاهدة المشاركة
الكل بيتمني الانشقاق من الجيش الصهيوني المصري والا يتحملوا النتيجة
اها.
طيب المنشقين دول. مش لازم يكون لهم وظيفة.
يعنى اى شيء نفكر نعمله اكيد بيكون له وظيفة.
طيب وظيفة المنشقين دول ايه.
يحرروا البلاد. ولا يقتلو العباد. ولا ايه بالظبط.
..
ولا الناس تنشق وخلاص..
...
 
[حجم الصفحة الأصلي: 11.92 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 11.27 كيلو بايت... تم توفير 0.64 كيلو بايت...بمعدل (5.38%)]