عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 10-02-2011, 09:54 PM
angel`s tears angel`s tears غير متصل
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
مكان الإقامة: egypt
الجنس :
المشاركات: 102
الدولة : Egypt
افتراضي رد: حكومة فساد وثروات وطغيان

حسبنا الله عاوزين يسرقوا البلد ويخلعوا والله لو الفلوس اللى معاهم اللى سارقينها وناهبينها من الدوله مع الفلوس اللى لاقوها مع الرئيس اتوزعت على الشعب مش هيبقا حد جعان او حد مستواه المادى مش كويس فى البلد دى لو اتوزعت الفلوس دى على الشعب مش هيبقا حد فقير بس هنقول ايه ربنا يحفظنا
 
[حجم الصفحة الأصلي: 11.38 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 10.78 كيلو بايت... تم توفير 0.60 كيلو بايت...بمعدل (5.27%)]