رد: حكومة فساد وثروات وطغيان
حسبنا الله عاوزين يسرقوا البلد ويخلعوا والله لو الفلوس اللى معاهم اللى سارقينها وناهبينها من الدوله مع الفلوس اللى لاقوها مع الرئيس اتوزعت على الشعب مش هيبقا حد جعان او حد مستواه المادى مش كويس فى البلد دى لو اتوزعت الفلوس دى على الشعب مش هيبقا حد فقير بس هنقول ايه ربنا يحفظنا
|