عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 02-02-2011, 08:35 PM
الصورة الرمزية شروق الاجزجي
شروق الاجزجي شروق الاجزجي غير متصل
مراقبة القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
مكان الإقامة: مصر
الجنس :
المشاركات: 3,912
الدولة : Egypt
افتراضي رد: جمعه الرحيل وقوه الحشد برصاصة الرحمه (نصائح وتوجيهات)

ياسيدي شبكات الاخبار هذه لا تعيش في مصر ..
يا اخي فارس اللواء ..
اللي ماتوا في الميدان ماتوا عشان بنتك تتربى في ظروف احسن ..
واللي حضرتك بتعمله هو انك بتبعتر دمهم ..
عشان تاخذ بحقهم لازم الوضع يهدى ..
لازم نكف عن التهليلات اللي ما لها رجا

مطالبنا تحققت ..فلما عصبية الجاهلية الاولى ..
يا اخ فارس ..ادعو معي لا لمظاهرات يوم الجمعه .. هنعمل سلمي ونصلح البلد ..
ودورك المؤثر ليس في نقل الاخبار من هنا وهناك وانما دورك في صنع الخبر ..

الله رقيب عليك ..اصنع الاصلاح والخير ..
ولا تكن ممكن يوقظها ..
 
[حجم الصفحة الأصلي: 11.96 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 11.36 كيلو بايت... تم توفير 0.60 كيلو بايت...بمعدل (5.00%)]