#@# اتنين مبيسمعوش ((خش واقرا الحوار))#@# - ملتقى الشفاء الإسلامي

 

اخر عشرة مواضيع :         طريقة عمل المكرونة بالجبن بمذاق المطاعم الشهيرة للأطفال (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 15 )           »          سر النضارة فى قطرة من زيت جنين القمح.. 5 فوائد مدهشة للبشرة والشعر (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 5 )           »          بعد إزالة المكياج.. 7 خطوات أساسية للعناية بالبشرة قبل النوم (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 14 )           »          طريقة عمل 6 أنواع مربى من فاكهة الصيف.. جربت مربى البطيخ؟ (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 14 )           »          طريقة عمل طاسة السجق البلدى بالجبن.. وجبة غنية وسريعة التحضير (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 19 )           »          كيف تبدأ تحقيق أهدافك المؤجلة؟ خطوات للتغلب على التردد والتسويف (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 15 )           »          طريقة عمل طاسة البيض بالجبنة البيضاء والحبة السوداء (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 17 )           »          9 حيل ذكية للحد من تقصف الشعر والحفاظ على حيويته فى الصيف (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 16 )           »          حيلة سحرية لتوريد الشفايف بدون أحمر شفاه فى دقيقة واحدة (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 16 )           »          طريقة عمل المارشميلو فى المنزل.. حلوى خفيفة يحبها الأطفال والكبار (اخر مشاركة : ابوالوليد المسلم - عددالردود : 0 - عددالزوار : 16 )           »         

العودة   ملتقى الشفاء الإسلامي > استراحة الشفاء , قسم الأنشطة الرياضية والترفيه > الملتقى الترفيهي
التسجيل التعليمـــات التقويم

الملتقى الترفيهي ملتقى الابتسامة والمسابقات والالعاب الترفيهية الهادفه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
  #1  
قديم 27-07-2009, 07:29 PM
مسلم وافتخر مسلم وافتخر غير متصل
عضو مشارك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
مكان الإقامة: السعودية
الجنس :
المشاركات: 45
الدولة : Saudi Arabia
Cool #@# اتنين مبيسمعوش ((خش واقرا الحوار))#@#

الحوار :



الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟



الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان



الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطار



الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمة



الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفين



الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهش



الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشر



الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هادي



الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلة



الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعان



الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتور



الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد الباب



الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترم



الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟



الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟



الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطير



الأول : لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غالي



الثاني: خالي.. انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السن



الأول : الجن .. نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟



الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه . عايز تولع؟



الأول : أدلع ! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنيا



الثاني :يقبضوا عليا !! ليه !؟



الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، (يدفعه من القميص) روح اشتغل شغلة تاكل منها عيش



الثاني : خيش!! والله ده صوف انجليزي



الأول: بنتك زيزي!!! ربنا يخلي... 0



الثاني : أنتاج محلي .!!!! ده مستورد



يمر شاويش من بتوعنا ... يلفت انتباهه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!! 0



الاثنين: ايوة يا شاويش ...احنا بتوع الأتوبيس



الشاويش :! نهاركم مش فايت .... جواسيس !!! قدامي على القسم يا أطبش منك له له
رد مع اقتباس
 


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

🤍 قناة "وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ" 🤍


الاحد 20 من مارس 2011 , الساعة الان 01:21:21 صباحاً.

Powered by vBulletin V3.8.5. Copyright © 2005 - 2026, By Ali Madkour

[حجم الصفحة الأصلي: 71.50 كيلو بايت... الحجم بعد الضغط 69.80 كيلو بايت... تم توفير 1.70 كيلو بايت...بمعدل (2.37%)]